6 Vienkārši Uztura Padomi, Kā Uzlabo Atmiņu Jau Ar Rītdienu

Vecums ir viens no atmiņu ietekmējošajiem faktoriem, ar laiku tā vairs nav tik asa kā agrāk. Dažkārt atšķirība ir minimāla, mēs aizmirstam cilvēku vārdus vai sejas, vai vienkārši nenozīmīgas lietas.

Par laimi pastāv dabīgi līdzekļi un paņēmieni, kā uzlabot atmiņu un neļaut vecumam to ietekmēt.

6 PADOMI, KĀ SAGLABĀT OPTIMĀLU ATMIŅU.

1. Ēd pilnvērtīgu pārtiku.

Uzturā pazemini cukura un ogļhidrātu daudzumu, bet papildini uzturu ar lielu daudzumu olbaltumvielu un vitamīnu. To vari panākt, iekļaujot uzturā svaigus dārzeņus un augļus, pākšaugus, riekstus un sēklas, tas palīdzēs uzlabot asinsriti, pateicoties antioksidantiem un lielajam šķiedrvielu skaitam, kas nonāks asinsritē un līdz ar to arī smadzenēs.

2. Izvairies no cukura.

Cukurs ir lielākais cilvēka organisma ienadnieks. Tas ir atkarību veicinošs un var izraisīt dažādas veselības problēmas, ja tas tiek patērēts pārāk lielos apjomos. Tas var mazināt smadzeņu aktivitāti un spējas.

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu