Ļoti svarīga informācija visiem iedzīvotājiem, kuriem Steidzami nepieciešams noformēt jaunu ID vai Pasi!

Beidzot klajā ir nākusi tik tiešām ļoti būtiska informācija, ka jau no 16. maija, kas ir labu laiciņu atpakaļ 27 Pilsonības un Migrāciju lietu pārvalde (PMLP) nodaļās beidzot ir atsākusies klientu dzīvās rindas apkalpošana attiecīgajā kārtībā, kas iepriekš nebija notikusi jau ļoti ilgu laiku saistībā ar pandēmiju un distancēšanos. Nedrīkst aizmirst, ka cilvēki par to vija vairāk nekā pārskaitušies, tomēr pašlaik jau viss ir mainījies uz labo pusi, jo nebūs nepieciešams iepriekšējais pieraksts, kurš nav pat zināms cik ilgi būs jāgaida, tomēr laiks aplūkot svarīgāko, kas ir sagaidāms tagad!

Pašlaik gan iedzīvotājiem vienalga ir jārēķinās ar to, ka atnākot uz konkrēto nodaļu uztaisīt jaunus dokumentus paņems zināmu laiku, pie tam līdzi vajadzēs arī kā ierasts veco pasi vai eID karti, lai varētu visu izdarīt maksimāli vienkārši bez jebkādiem pārpratumiem. Jau tālāk attiecīgi dokumentus būs jānodod pārvaldes dienesta strādājošajiem. Tālāk rindas kārtībā būs iespējas noformēt tikai un vienīgi eID un pases. Svarīgi gan ņemt vērā to, ka uzturēšanās atļaujai noteikti vajadzēs veikt iepriekšējo pierakstu, kas gan šobrīd nekur nebūs pazudis, tomēr ir jārēķinās ar vēl pāris būtiskām lietām!

Pašlaik ir radusies tāda situācija, ka klienti tiks automātiski apkalpoti tieši pēc tādas secības, pēc kādas būs ieradušies iekštelpās, lai nebūtu itin nekādu pārpratumu, jo iepriekš bija daudz pārpratumu. Tomēr attiecībā uz konkrēto pakalpojumu saņemšanu noteikti vajadzēs uzgaidīt ilgāk nekā parasti, jo rindas vienalga nekur nebūs pazudušas. Tas skaidrojams ar lielo noslogojumu, neaizmirstot par to, ka nodaļās garās rindas ir izveidojušās saistībā ar Ukrainas notikušo jeb bēgļiem.

Par acīmredzamu un skaidru piemēru Rīgas nodaļās dienas iesākumā klientiem tiks izsniegta konkrēts skaits numuriņu, pēc kuriem tālāk arī apkalpos visus sanākušos, bet reģionālajās nodaļās numuri tiks doti pakāpeniski dienas laikā. Siguldas filiālē turpinās apkalpot klientus, kas iepriekš pierakstījušies rindā, bet, piemēram uz Līvāniem izbrauks tikai pēc iepriekšēja pieraksta, ko ir ļoti būtiski atcerēties!

Pie tam jāatceras, ka arī turpmāk, paralēli apkalpošanai nodaļās, turpināsies konkrēto pakalpojumu saņemšanas secība pēc iepriekšējā pieraksta, kurš arī nekur nav pazudis, taču jārēķinās, ka rindas šobrīd ir ļoti garas un noteikti vajadzēs uzgaidīt zināmu laiciņu!

loading...