Sieviete Slepus salīdzina cenas Rimi un LIDL veikalos un Burtiski “Uzspridzina” soc tīklus ar atklāto

Kurš to būtu domājis, ka ir cilvēki, kuri vienkārši ņem un salīdzina cenas starp diviem dažādiem veikaliem. Šoreiz gan tas viss notika pavisam slepus. Tieši šī sieviete izmantojot Facebook lapu ar nosaukumu “Slepenais Pircējs” publiskoja interesantu informāciju starp diviem dažādiem veikaliem. Sieviete veica cenu salīdzināšanu starp Rimi un Lidl precēm. Protams, ka perfektu salīdzinājumu nevar veikt, jo atšķiras firmi, iepakojumu lielumi un pat konkrētās lietas specifika. Tomēr maksimāli līdzīgi to varot salīdzināt. Viņa norādīja, ka mēģīnājusi preces sameklēt pēc iespējas līdzīgākas, lai varētu kopumā veikt salīdzinājumu pēc iespējas līdzīgāku un saprotamāku cilvēkiem.

“Salīdzināju cenas Rimi un Lidl precēm, lai varētu izvēlēties sev lētāko variantu. Es neizvēlējos sev dārgākos variantus, jo LIDL UN Rimi ir salīdzinoši vienāda tipa veida produkti. Tieši tā vietā, es izmantoju atlaidi, ko Rimi piedāvāja dažiem daviem produktiem. Kopumā es esmu ļoti pārsteigta par saviem rezultātiem. Nebiju pārliecināta, ka cenas atšķirsies tik ļoti pamatīgi. Pie tam, es izvēlējos sev ikdienā svarīgākās un vajadzīgākās lietas, kuras vajag ikdienas lietošanai. Tomēr mani pašreizējie rezultāti liecina, ka produktu cenas un izmaiņas visiem ir jāņem vērā. Es šobrīd tikai ceru, ka cilvēki sapratīs, kādēļ bija jāizdara šāds salīdzinājums. “

Cilvēki, kuri komentēja ziņu, atzīmējuši, ka viņas konkrētais salīdzinājums neesot precīzs, jo cenas katrai precei veikalā atšķiras. Viņa norādīja, ka neskatoties uz cilvēku vēlēmēm, bet salīdzināšana neesot ļoti korekta. Sieviete vēlējusies norādīt, kurā veikalā tas ir efektīvā iepirkties. Tā vietā viņi norādījuši, ka ne visas preces internetā ir dārgākas un ne visām ir atlaides. Nemaz nerunājot par to, ka preces ir atšķirīgas. Labs salīdzinājums būtu, ja preces būtu tik tiešām maksimāli līdzīgas.

Rimi grozs parāda konkrēto gala summu. Daži cilvēki apgalvo, ka tas pierāda, ka sievietes salīdzinājums neesot korekts. Pie tam ne visas ievietotās preces ir redzamas, tas nozīmē, ka viss nevar būt tik ļoti identiski. Tāpēc rodas jautājums, kāpēc viss rezultāts ir tāds, kāds ir? Un kāds īsti beigās bija sievietes mērķis?

Citi izteikušies, ka preces būtu labāk meklētas pēc pilnīgi vienāda tilpuma, tomēr firmas vienalga atšķirsies, tad salīdzinājums būtu daudz precīzāks. Tomēr šoreiz cilvēki izsakās, ka sievietes salīdzinājums nav tik precīzs, kā varētu domāt. Kādas ir Jūsu domas par sievietes salīdzinājumu?

loading...