Zināms, ka daļa Swedbank klientu drīzumā var palikt bez internetbankas pavisam!

Swedbank šī gada 9. septembrī pilnībā plāno pārtraukt kodu karšu izmantošanu. Šāds solis ticis pieņemts, balstoties uz stingrākām ES prasībām attiecībā uz klientu digitālu autentifikāciju.

Tā kā tuvojas termiņš, kad kodu kartes vairs nevarēs lietot, Swedbank apkopojusi statistiku par to, cik daudz kodu karšu lietotāji vēl ir palikuši. Tāpat banka arī sniedz atbildes uz klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Vēl 25% klientu jāatsakās no kodu kartēm
Kopš 2018. gada augusta, kad sākās kodu karšu migrācija, uz citiem autentifikācijas rīkiem pārgājuši 75% no bankas klientiem. Lielākā daļa klientu, kopumā gandrīz 600 000, izvēlējušies Smart-ID lietotni. Tomēr vēl aptuveni 120 000 bankas klientu šobrīd lieto kodu kartes, līdz ar to viņi ir aicināti neatlikt pāreju uz pēdējo brīdi un tomēr savlaicīgi mainīt autorizācijas līdzekli.

Kas būs, ja es nenomainīšu kodu karti uz citu autorizācijas rīku līdz 9.septembrim?
Vairs nebūs iespējams:

  • Autorizēties Swedbank internetbankā un citos bankas kanālos, piemēram, zvanot pa telefonu;
  • Pieslēgties valsts portāliem un citām lapām, kas izmanto Swedbank internetbankas autorizāciju;
  • Paša spēkiem izveidot jaunu Smart-ID kontu – lai to izdarītu, būs jāiet uz bankas filiāli.

Šķir nākamo lapu un lasi raksta turpinājumu

loading...