Rimi nāk klajā ar pavisam būtisku paziņojumu visiem cilvēkiem, kas ikdienā dodas uz Rimi veikaliem

Lai kopā atbalstītu ilgstēpjīgas attīstības metodes, kā arī risinājumus, kas saistīti ar Rimi un klientu vēlmēm, kuras uzskatāmi norāda, ka vēlamies dzīvot dabai draudzīgāk, Rimi ir nācis klajā ar pamatīgu paziņojumu, kas būs kā pirmais mazumtirgotājs Baltijas valstīs, kas ir uzsācis Latvijā ražotu mājsaimniecības un higiēnas preču tirdzniecību un to iepakojumus. Tomēr tas itin nemaz nav viss, jo gaidāmi vēl daudzi citi pārsteigumi, kas attieksies uz pašiem klientiem.

Šī visa galvenā pilotprojekta ietvaros ir iespjams sadarboties cieši ar vietējiem ražotājiem, lai dažos Rimi veikalos bez iesaiņojuma īpašos plauktos iegādātos augstākās klases produktus mājsaimniecībai un ķermeņa kopšanas līdzekļus, kas kopējo situāciju padarīs krietni vieglāku un videi draudzīgāku ikvienam. Iesākumā stendi būs pieejami Rimi, kas atrodas Spice, bet ja cilvēkiem šī ideja patiks, tad turpinās parādīties arī citos Rimi veikalos. Tomēr, kas ir šie stendi un kā tie mainīs esošo situāciju?

Šajā īpašajā stendē Jūs varēsiet noprikt tādas preces kā šapmūnus, ziepes, zobu pasta un pat dabīgās zobu birstes, dezodorantus, tualeties papīru, traukumu mazgāšanas šķidrumu un citus dabīgus higiēnas līdzekļu. Pie tam Rimi būs pats pirmais parneris projektā ar Latvijas Spodrības – lielākais sadzīves ķīmijas un kosmētikas ražotājs Latvijā, kā arī Latvijas kosmētikas Stenders ražotājs. Pircēji produktus varēs iegādāties šajos stendos un brīvi paši tos iepildīt vai paņemt savā iepakojumā.

“Ceļš uz labāku dzīvi nav pilnībā jāmaina. Pat ja maināt pirkšanas paradumus, tas var būt labs ieguldījums zaļās planētas uzturēšanā. Kā pirmais uzņēmums Baltijas reģionā, kas veikalos piedāvāja noteiktus produktus, Rimi ir paredzēts  vairāk klientu nodrošina dzīvesveidu, kas atbalsta vides aizsardzību, tādējādi veicinot jaunu sociālo paradumu veidošanos.

“Ja esošo klientu reakcija, kā arī pieprasījums uzrādīs pieaugšo tendenci, tad mēs plānojam paplašināt jau esošos stendus ar produktu klāstu un izveidot līdzīgus arī citos Rimi veikalus,” sacija Ikala. Jāņem vērā, ka atteikšanās no iepakojuma nav svešas vairākiem ražotājiem Latvijā, kuri klientiem jau ir piegādājuši produktus bez iepakojuma, vai tieši pretēji – videi draudzīgā iepakojumā. Piemēram šādas alternatīvas jau piedāvā kosmētikas ražotajs Stenders.

Mums ir svarīgi atbalstīt šo pilotprojektu, jo viena no Stendera vērtībām ir cieņa pret dabu. Lai nodrošinātu produkta kvalitāti pirms lietošanas, mēs esam viens no galvenajiem iepakojuma punktiem. Ja iespējams, mēs centīsimies pilnībā atcelt iepakojumu. Piemēram, jūs varat iegādāties ziepes vairumā, kā arī dažādus iepakotus cietos šampūnus un balzāmus-šie produkti ir ļoti piemēroti pārdošanai vairumā.

“Nulles atkritumi” jeb Zero Waste ir virkne darbību, kuru mērķis ir samazināt atkritumus, vienlaikus saglabājot produktu, materiālu un resursu vērtību pēc iespējas ilgāk. Šīs metodes pamatprincipi ir šādi: atkritumi, samazināšana, atkārtota izmantošana, pārstrāde un komposts. Tas nozīmē preču un pakalpojumu ražošanu, pirkšanu un izmantošanu atbildīgā veidā, lai samazinātu atkritumus, saglabātu dabas resursus un novērstu vides piesārņojumu.

loading...